هتل های خوب کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل گلدیس کیش

تور کیش هتل گلدیس


هتل گلدیس کیش از هتل های قدیمی کیش می باشد که در سال 1369 طی یک قرار داد 10 ساله توسط مدیر سازمان عمران جزیره زیبای کیش به امضاء رسید که این هتل با عنوان هتلی دو ستاره به مدت 10 سال فعالیت داشته باشد. در سال 1379 این هتل دست خوش تغییراتی قرار گرفت و همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد.مسافران تور لحظه آخری کیش می توانند در این هتل به راحتی اقامت داشته باشند زیرا هتلی پر سابقه و مناسب است. پرسنل هتل با احترام فراوان پذیرای مهمانان عزیز خود می باشند. رستوران این هتل دارای غذاهای متنوع و خوش مزه ای می باشد و مسافران تور لحظه آخری کیش می توانند از نوش جان کردن آن لذت ببرند.

 


 

هتل گامبرون کیش هتلی 5 ستاره در جزیره است که مجهز به به روزترین امکانات هتل داری می باشد که از جمله استخر ، سو نا و جکوزی ، سالن های بدنسازی ، بیلیارد ، ماساژ ، تنیس ، رستوران های لوکس و کافه های شیک با طراحی دکور زیبا و . . . است. همچنین قابل ذکر است که هتل گامبرون کیش دارای کتابخانه است تا مسافران تور لحظه آخری کیش علاقه مند به کتاب خواندن در مکانی آرام را در سفر نیز تجربه کنند . برای رفتن به هتل گامبرون کیش باید به یکی از میدان های سیری و یا داریوش رفته ، این هتل بین دو میدان قرار گرفته است.

 


هتل آبادگران کیش هتلی 3 ستاره در جزیره است که دارای  امکانات خوبی برای مسافرین تور لحظه آخری کیش است . همچنین این هتل نزدیک به رستوران میرمهنا قرار دارد و در دسترس آسان برای میهمانان هتل می باشد . شما می توانید این هتل را با قیمت مناسب رزرو کنید و سفر خوبی را با اقامت در هتل آبادگران کیش تجربه کنید . قابل ذکر است که از تفریحات تور لحظه آخری کیش که نزدیک به این هتل است می توان پیست دوچرخه سواری کیش و اسکله تفریحی را نام برد.

 

مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلدیس کیش , هتل گامبرون کیش , هتل آبادگران کیش , بهترین هتل ها در کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: